Sojusz Guardians

Forum sojuszu "Guardians"


#1 Dzisiaj 16:46:23

mcmate

Administrator

Zarejestrowany: 10-11-09
Posty: 10
Punktów :   

Reguły wojen

Reguły wojny

1. Wojna trwa 168 godzin od momentu aktywowania
2. Po 168 godzinach zwycięzca jest wyłoniony z wszystkich akcji podczas wojny (wyjaśnienie poniżej)
3. Wojna staje się aktywna 8 godzin po jej wypowiedzeniu.
4. Aby wojna mogła być wypowiedziana całkowita suma punktów członków jednego sojuszu nie może przekraczać pięciokrotnie sumy punktów drugiego sojuszu (przykład, jeśli sojusz ma całkowitą sumę punktów członków w wysokości 100,000, granice sojuszy, z którymi można prowadzić wojny wynoszą 20,000 punktów i 500,000 punktów), ale nie może być mniejsza niż 5000 pkt (ten warunek muszą spełnić oba sojusze).
5. Koszt wywołania wojny można policzyć w taki sposób: 10 sztuk złota a każdy punkt eko gracza sojuszu, gdy wojnę wywołuje się sojuszowi w zasięgu x2. Wychodząc poza zasięg. Koszt wzrasta o jedną sztukę złota za każdy kroczek 0,1. np.:
sojusz A ma 10,000 punktów a sojusz B ma 15,000 punktów. Koszt wywołania wojny dla sojuszu a to 10,000 złota.
sojusz A ma 40,000 punktów a sojusz B ma 10,000 punktów (wyjście z zakresu x2 o 20 kroczków po 0,1). Koszt wojny to, 40,000 * (10 + 20*1) czyli 40,000 * 30 = 1,200,000
6. Czas marszu skraca się o 30 minut (w wysyłaniu ataków na graczy wrogiego sojuszu)
7. Posterunki graniczne działają z bonusem +1 (dla szpiegów wrogiego sojuszu)
8. Skraca się czas ochrony splądrowanej prowincji do 84 godzin



Cele wojen

1. Aby znaleźć się jak najwyżej w Rankingu sojuszy.
2. By wyniszczyć wroga
3. Aby zarobić 50% wartości zabitych jednostek podczas wojny (przegrany sojusz nie otrzymuje nic, dochód z wojen jest otrzymywany po ich zakończeniu)
a. Dochody z wojen są rozdawane w drewnie i żelazie dla graczy, którzy brali udział w poszczególnych bitwach,.

Wyznaczenie zwycięzcy wojny

Po rozpoczęciu wojny oba sojusze zbierają punkty poprzez atakowanie siebie nawzajem. Punkty z ataków wszystkich członków są sumowane i otrzymuje się wynik sojuszu. Po zakończeniu wojny zwycięża ten sojusz, który ma więcej punktów.

Punkty mogą być zdobywane na trzy sposoby.

1. Poprzez niszczenie fortec.
2. Poprzez bitwy.
3. Poprzez plądrowanie.

Każdy atak daje inną ilość punktów.

1. Za zniszczenie fortecy:

Forteca poziom 1 – 0.5 punktu
Forteca poziom 2 – 1 punkt
Forteca poziom 3 – 2 punkty
Forteca poziom 4 – 4 punkty
Forteca poziom 5 – 8 punktów
Forteca poziom 6 – 16 punktów
Forteca poziom 7 – 32 punkty
Forteca poziom 8 – 64 punkty


2. Za zwykła bitwę

Wszystkie jednostki zabite w bitwie przynoszą punkty. Armia warta 5,000 złota daje 1 punkt.
Ta regułą działa również przy oblężeniu fortecy. Zabite jednostki przynoszą punkty obu stronom – przegrany również otrzymuje punkty za zabite jednostki.

3. Plądrowanie.

Każdy 1000 zabitych wieśniaków daje 1 punkt.



Jak liczone są punkty sojuszu po zakończeniu wojny?

Ilość zdobytych punktów wojskowych zdobytych podczas wojny zostaje dopisana do sumy punktów wojskowych sojuszu. Wygrany dostaje 100% punktów, przegrany dostaje 25% zdobytych punktów.


Rada:

Nie zostawiaj armii w fortecy podczas wojny lub przynajmniej nie broń prowincji z niskimi poziomami fortec, ponieważ dajesz wtedy łatwy cel przeciwnikowi.

Niszcz wrogie fortece, puste lub nie, punkty są tez liczone, zresztą naprawa jest kosztowna.

Jeśli możesz - zniszcz armie wroga w polu, otworzy Ci to drogę do oblężenia fortecy. Pilnuj swojej armii z tych samych powodów, używaj komendy wycofaj się chyba, że jesteś pewien, że nikt nie jest w stanie Cię pokonać.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.129 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.grove.pun.pl www.polito.pun.pl www.3gie.pun.pl www.ochronauwb.pun.pl www.asg.pun.pl